Topánky, oblečenie, športové vybavenie - to všetko nájdete na 6300 štvorcových metroch a 6 poschodiach dokonalej predajne. Aj samotná spoločnosť Nike nazýva túto kamennú prevádzku svojou vlajkovou loďou. Ak by ste mali v pláne vstúpiť do predajne bez mobilu, bola by to obrovská chyba. Obchod totiž ponúka množstvo vychytávok, na ktoré jednoducho mobilný telefón potrebujete. Zaujímavosťou sú všadeprítomné QR kódy, ktoré vás odkážu na ďalšie a ďalšie možnosti tejto špičkovej predajne. Ak napríklad nechcete pomoc od predavačov, nemusíte sa s nimi ani len baviť. Tovar si môžete zakúpiť priamo z regálu a pohodlne ho zaplatiť. Žiadne rady pri pokladni sa teda nekonajú.
Jedno celé podlažie je venované pánskemu oblečeniu, na ďalších nájdete sekciu pre ženy a deti, rovnako má jedno poschodie iba teniskovú zónu. Každá jedna teniska má pritom svoj podstavec a osvetlenie, čo navodzuje dojem, akoby ste boli v múzeu. Rovnako zaujímavým je aj koncept Sneaker lab, kde sú šijacie stroje, skice s teniskami, či rôzne návrhy. Ďalšou časťou obchodu je aj Nike Arena, ktorá je pri vstupe do predajne. Tu Nike prezentuje svoje kampane, či štýly, ktoré sú práve in a aktuálne. Sneaker bar je napríklad časť, kde môžete vymeniť a vrátiť tenisky, Speed shop, sekcia, kde vám dokážu oblečenie navrhnúť podľa vašich predstáv.
Predajňa Nike v New Yorku sa volá Nike House od Innovation 000 a rovnaký koncept obchodov chce budovať značka po celom svete. Dôvodom, prečo sa napríklad značka Nike rozhodla pre takýto krok je boom internetového predaja. Kamenné obchody sa často zatvárajú práve z dôvodu, že zákazníci prechádzajú do online sveta a väčšinu si objednávajú cez eshopy. Napriek tomu to práve Nike skúša takýmto štýlom, kedy na jednom mieste síce ponúka predaj v pobočke, avšak na strane druhej má vymoženosti internetového obchodu bez čakania v rade pri pokladni.